onsdag 8. juni 2011

AAAAAACAAAAA. Omtrent slik så mitt academic transcript ut. Det så ut til at jeg failet naturfagseksamen, men jeg gjorde heldigvis ikke det. Jeg fikk en kjempefin C, så egentlig er standpunktkarakteren i naturfag en vakker B... Sååå jeg spurte på kontoret hvorfor i alle dager det står at jeg fikk C i den klassen når jeg egentlig fikk en B. De sa at de ikke hadde gjort alle karakterene klare enda, så jeg må komme tilbake på mandag for å få mitt oppdaterte academic transcript (en bunke med papirer jeg må vise NVGS for å få året godkjent). Aller aller siste skoledag var i dag for meg, så det ser ut til at jeg egentlig aldri får tatt farvel med Creekside. Blir fint å komme tilbake dit mandag og si ha det en siste gang. Fikk mange gode klemmer av lærere og rådgiver i dag. Og jeg hadde engelskeksamen i dag. Den gikk relativt greit, tror jeg. Den var i hvert fall ganske mye lettere enn naturfag... da jeg var ferdig med engelsk kunne jeg dra hjem, siden jeg ikke trengte å komme tilbake til en eksamen i 7th period, som er min study hall (null eksamen i lekselesing). Heldigvis skulle Kade hjem før han dro tilbake til skolen senere for å ta siste eksamen, så jeg fikk sitte på med ham, og løp en tur da jeg kom hjem. Så kom jeg på at jeg måtte tilbake til skolen for å fikse academic transcript-fjaset, og ringte ham igjen for å få sitte på tilbake til skolen. Her er det ikke busser som går 6766 ganger om dagen, så jeg er alltid litt avhengig av at noen kan kjøre. Kollektivtransport har vi ikke sett. Etter å ha gort et forsøk på å få en ny academic transcript (og blitt fortalt at jeg måtte komme mandag og hente) gikk jeg til rommet til korlæreren min og satt og pratet med henne en times tid før det var tid for å gå hjem.


















Nå skal jeg til kirken til baptistvennene mine og spise frokost i pysjamas. Derfor den gigasøte pysjbuksen på bildet. Etter det skal vi spise frossen yoghurt! Namnam. 

Sees om 14 dager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar