lørdag 14. mai 2011

La la la

Hejsann! 

Hihi, jeg har byttet facebook til svensk. Koselig! Digger å ha puffekriger :D

Jeg har telt i kalendertingen min at jeg har 6 helger igjen her, inkludert denne! Dét er ikke mange! Gleder meg til å komme hjem. Og gruer meg til å forlate denne fantasiverdenen. Blir fint å se y'all igjen..!

Helgene fremover er stappet. De seks ukene jeg har igjen skal jeg blant annet til New York med American mom, til Universal med en venn som heter Ronnie (og være hele dagen i Harry Potter-delen), i bursdagsselskap, på strandaaa, ha tre kor-konserter, og henge så mye som mulig med både familie og venner samtidig som jeg holder de fine A-ene vedlike. 

I kveld har jeg vært på middag med min kjære snille gode venninne, Emily. Vi dro på en ny japansk restaurant i nærheten av der jeg bor og spiste oss stappmette - Emily på kylling og stekt ris og jeg på reker og stekt ris. Nam, nam, NAM! 

Vi fikk to gafler!


















Etter middag møtte vi tre andre venninner for litt frossen yoghurt. :D

I går kveld dro noen freshmen/sophomore-venner og jeg ut og spiste middag på en pizzeria. Noen hadde vært artige og satt en ting med salt i på bordet vårt fylt med sukker, så da en av oss skulle ta salt på pastaen sin ble den veldig søt i stedet. Artig. Etter middag gikk vi 18 skritt før vi kom til en frossen yoghurt-restaurant (frossen yoghurt to dager på rad!). En velger mellom mange forskjellige smaker på yoghurten, fyller på med toppinger og veier den når en skal betale. Min ble ganske tung, for jeg puttet en liten Snickers oppi også. Namenam! 

De gule og oransje boblene dere ser er noen slags fruktbobler med juice inni, NAAAAM. 

















Ethan, lillebror og meg. Og JA, jeg har en awesome GaGa-t-skjorte!
 
Det er plutselig blitt så varmt at vi ikke engang har utegym nesten! Den siste uken har vi for det meste vært inne i den iiiskalde gymsalen. Den er blitt kald nå som de endelig har funnet opp a/c her i USA. Og vi gjemmer oss i skyggen under lunsjen, fordi vi alltid sitter ute, men i det siste har vi alle blitt så utrolig varme at vi bestemte oss for å sette oss i skyggen. Maken! Frrresten, jeg merker det blir litt og litt vanskeligere å snakke norsk, eller huske norske ord. Samtidig er jeg fortsatt litt forvirret når det kommer til engelsk, så vi får se hvordan dét går når jeg kommer hjem. Hahahe. 

Jeg har ikke skrevet på en stund, men siden mamma sa at jeg måtte oppdatere i hvert fall en gang i uken så får jeg vel gjøre det da.

Iiiiik - i dag kjøpte jeg det nye albumet til Rise Against, som er helt fantastisk. Og og og! jeg kjøpte et album med Matthew Morrison, kjekkasen av en lærer i Glee! ^-^

Sneiks on a plane.

1 kommentar:

  1. Godt å vite at du fortsatt hører på mammaen din.
    Klem fra mamma

    SvarSlett