søndag 1. mai 2011

Lørdag

Hei hei! 

En liten oppdatering siden forrige gang. Tiden flyr, og det er litt bra og litt ikke bra. I det siste har jeg slækket, vært på stranden, vært i sjørøverbursdag, og bare hatt det moro. Jeg har ikke tatt så veldig mange bilder siden sist, men her er noen bilder for å vise hva jeg har bedrevet. 

En gigastor vannsklie i Orlando vi lekte i den helgen vi var på Lady GaGa-konsert 

















Koselig krek jeg våknet opp av da jeg nesten gikk inn i dusjen. I stedet løp jeg og hentet kameraet og viste bildet til American mom før hun gikk inn på badet og flushet ned skorpionen i toalettet. 

















Forrige helg var det påske - vi hadde ikke påskeferie. Vi hadde tre-dagers helg. LOL. Neste år blir det masse ferier. Påskeharen kom i hvert fall innom! Han hadde satt igjen tre påskekurver på spisestuebordet vi aldri bruker (vi satt faktisk ved det bordet for første gang og spiste påskelunsj), fyllt med masse digg! 


























Påskesjokolade (savnet Freias fylte påskeegg :'(, amerikansk sjokolade ekke noe godt...) og Cola, som jeg ikke hadde drukket på 40 dager og 40 netter 















Påskebilde av lillesøster og meg 
























Neste oppdatering kommer sikkert om...tre-fire år. HAHAH. 

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar