søndag 6. mars 2011

Ikke februar lenger

Hej alla ihopa!

Livet er fint. Sommeren kom relativt tidlig i år. Vi hadde egentlig planer om å dra på stranden i dag, men det er litt kaldt til det enda. Så Emily og jeg spiste lunsj på kina-restaurant og gikk på shopping. Fant en samling av Paul Frank-sokker, så nå har jeg nok sokker til en hel vikinghær. Det er alltid kjekt.

Masse fregner ^^


















I det siste har jeg spilt mye softball, igjen. Vi har kamper minst to ganger i uken, denne uken har vi kamper tirsdag, torsdag og fredag, så det kommer til å bli en morsom og slitsom uke! Det er sånn jeg liker det. Husker dere i begynnelsen av softballsesongen at jeg er glad sesongen bare varer i tre måneder? Vel, den meningen har endret seg. Ettersom jeg har blitt kjent med alle på laget og blitt mye bedre kunne jeg egentlig ønske at sesongen varte helt til slutten av skoleåret. Og at vi hadde et softballag i Norge. Det hadde vært skikkelig stilig. Hittil har vi spilt ca 10 kamper, og vi har tapt en og en uavgjort. Jentene som spiller for Creekside er dødsbra, det er så herlig å spille med dem. 

I morgen er det søndag, som betyr kirke, husarbeid og lekser. Og kanskje en film hvis vi får tid. Deilig og avslappende dag, kanskje ute i solen foran bassenget.

Det var ikke så verst å se Northug gå sidelengs over målstreken med storebror på Skype ett minutt før jeg måtte løpe til skolebussen her om dagen.

Kos og klem! 

Bilde av Creekside Girls Weightlifting Team

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar