onsdag 23. februar 2011

02/23/11

=D 

Hei.

I går spilte vi kamp mot St. Augustine. Vi vant 13-0. OG jeg var ikke benkesliter i går, jeg begynte på banen - det var herlig!

Jeg har egentlig sykt lyst til å lage en videoblogg. Den vil være kjempestrukturert, og jeg kommer til å snakke om masse interessant. 

Fint ikke sant? 


















Det er helt merkelig at det bare er 4 måneder igjen til jeg kommer hjem. Vanligvis tenker jeg på fire måneder som sykt lenge, men nå vet jeg at det kommer til å gå så utrolig fort. Så det er både utrolig herlig å tenke på, og veldig trist å tenke på... men det blir så herlig å komme hjem.  Jeg gleder meg sånn til å se dere igjen! Og hehe, darnit, etter spring break er softballsesongen over, og da er det heller ingen flere sporter som begynner før til høsten... LAME. Får vel begynne på yoga.

29 dager til mamma og pappa kommeeeer :'D

Sååå hvordan går det med dere?

2 kommentarer: