mandag 21. februar 2011

STARBUCKS TIL NORGE?!

I dag var jeg på en stor matbutikk med en venninne og mammaen hennes, for de ville vise meg hvordan det så ut der. Jeg liker disse menneskene. Det var en slags lageraktig butikk med paller med varer man kunne kjøpe. Mat var pakket i store beholdere, og godteri og snacks var pakket i esker med 36 snacksbager i hver. Og dere vet vi kjøper stooore kasser med brus i Sverige, så mange som 24? Her kunne en kjøpe en kasse med 36 stykker. Hæhæ. Slik er det i USA. Nok om det.

Da jeg kom hjem dro jeg på softballtrening og forklarte til trenerne hvorfor jeg var sen. Innskild, jeg var på Costco med en venninne og moren hennes, og vi ble litt sene... hehe.

Så skypet jeg med mamma og pappa (31 dager til de kommer hit), og de fortalte at det er snakk om at Starbucks skal komme til Norge. Så jeg sjekket Verdens Gang Nett som informerte meg om at vi kan vente oss Starbucks i Oslo i løpet av tre år!

4 kommentarer:

  1. Har da sett mange mennesker i oslos gater med starbucks kopper :O

    SvarSlett
  2. Har du?! :o Jeg trodde de bare hadde de frappucinoene eller noe sånt i matbutikker foreløpig :o

    SvarSlett
  3. åja, da er det kanskje det :D

    SvarSlett