mandag 21. februar 2011

Firedagers helg og Universal

Det er ikke mer enn to uker siden siste innlegg, og jeg er kanskje litt gæren nå, men jeg oppdaterer igjen! Tilogmed nytt headerbilde som jeg satte inn bokstaver helt selv i Photoshop, og fine skyer på sidene.

I det siste har tiden går ufattelig fort (herregud, hvor mange ganger skal jeg si det), og jeg har gjort mye morsomt! 

Forrige uke hadde vi tre softballkamper, og jeg konkluderer med at Creekside Softball har to veldig bra lag! På tirsdag vant vi 16-1, på onsdag vant vi 5-1, og på torsdag vant vi 21-0. Jeg spiller vanligvis siste del av kampen, har fortsatt litt skills å vise før jeg føler meg helt som en del av laget. Foreløpig er jeg i hvert fall sykt god til å heie! På torsdag sov jeg hos en venninne, og på fredag dro vi til en annen venninne for å spille Rock Band og sove over. Vi så tre filmer midt på natten - to skrekkfilmer og en komedie. En av filmene var så syk at jeg var livredd for å være alene hjemme da jeg kom hjem i går kveld. Åh, i går var jeg i Universal Studios, en fornøyelsespark akkurat som Disney World, men med Universal-attraksjoner. En venninne av meg, Lauren, har bursdag neste helg, så hun hadde lyst til å ta med noen venninner til Universal. Det var helt utrolig. Universal har blant annet en Hulken-berg-og-dalbane, Spiderman 3D ride, Skipper'n vannride, Dr. Seuss World og The Wizarding World of Harry Potter...og masse mer. I Harry Potter World kunne jeg vært helt dagen. Dessverre slapp de ikke inn oss som ikke er udødelige og ikke hadde spesielle billetter til Harry Potter-delen (hvor i helvete skulle vi få tak i dem?), så vi kom ikke inn i Harry Potter World før 8 pm, og parken stengte 9. Her kom gjøre mest ut av den lille tiden en har-innstingtet inn. På under en time gikk vi gjennom Hogsmeade, kjøpte en kopp butterbeer, gikk innom godteributikken, gikk og så på tryllestaver, og så på kapper...og jeg bare måtte kjøpe et Griffing-skjerf, en sjokoladefrosk og en Griffing-dagbok. Galtvort var også der, men vi fikk aldri tid til å gå opp dit. En vakker dag skal jeg returnere, however, og se Galtvort også!
 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



















































Etter å ha halvløpt gjennom parken for å komme oss ut (vi var forresten klissvåte, ettersom vi tok Popeye-riden på kvelden, som er akkurat som den runde vannattraksjontingen i Liseberg som du ikke kan unngå å bli splæshet ned med vann i), satte vi oss i den litt kalde bilen og dro hjem. Da jeg kom hjem var jeg alene hjemme i en halvtime - skumleste halvtimen i mitt liv tror jeg...den skrekkfilmen gjorde meg sykt redd, haha. 

I dag har det vært kjempefint vær, så jeg har gjort litt lekser ute i solen, gått tur med hunden, og vært på ungdomsgruppemøte i kirken. Senere på kvelden dro jeg på Starbucks med noen venninner. Siden jeg ikke har lært meg å drikke kaffe, drakk jeg Caramel Salted Hot Chocolate i en stor Starbucks-pappkopp. Jeg kommer til å savne Starbucks. Håper Norge innser at vi trenger Starbucks snart. 

Uansett. Livet er herlig, og det er bare 31 dager til jeg får se de herligste menneskene jeg vet om - foreldrene mine. Det blir ti fine dager i solen det tenker jeg. ^^

For noen dager siden var det Valentines Day. Det var en veldig koselig dag der mange var kjempenusselige og koselige og sånt. Også var det koselig for venner som ga kort og kjærligheter til hverandre, og Glee-sanger. Også fikk jeg en Nemibok i posten fra min hemmelige beundrer i Norge *hosthostNicolaihost*, som jeg ble utrolig glad for! Dessverre har jeg lest den ut allerede... Jeg tenkte egentlig aldri på hvor stort alt annet enn bare Thanksgiving og jul er her. Valentines Day tok helt av, nå er jeg veldig spent på påsken!

Neste fredag er det Creekside's Got Talent på skolen. Glee Club skal fremføre I Gotta Feeling. Jeg har sagt at jeg ikke er i Glee lenger, ikke sant? Fra nå av ser jeg bare på Glee på tv og på konsertene deres. Mye morsommere. 

Nå er det skikkelig tidlig...jeg skulle vært i seng for fire timer siden. Lite ikke gæren da. God natt!

Emily, Anna og meg på Starbucks =D
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar: