lørdag 21. mai 2011

Vårkonsert


Etter måneder med fokus på noteark var vår store vårkonsert i går kveld. Den gikk utrolig bra, vi fikk veldig mange gode tilbakemeldinger. I dag var seniorenes siste skoledag, så konsertkvelden hadde en del av den som var til ære for seniors der de som ville fremførte sanger. Det er veldig mange talentfulle unge mennesker på Creekside. Jeg gleder meg til å høre om hva de utvikler seg til å bli i fremtiden. I garderoben, da jeg ga min herlige venninne Eva en klem, kjente jeg at tårene nesten kom, og det fikk meg til å tenke på hvor vanskelig det blir å si ha det til alle mine kjære her. Jeg har så langt sagt farvel til fire fantastiske mennesker som er ferdig på skolen, men som jeg vet jeg vil se igjen på good bye partyet mitt. Likevel er det utrolig trist. Det er ikke lenge igjen, kun fire uker. Én måned. 30 dager. 












Etter konserten kom min herlige Kade og ga meg denne. 















Dagen i dag gikk for det meste i å feire seniorene ved å spise kake og drikke i kortimen (noe vi aldri får lov til ellers, skakke ha noe søl der inne), ha litt seriøs skole, skrive i årbøker, og for min del lære dramalæreren norske banneord. Jeg hadde i utgangspunktet ingen planer for i kveld, så da jeg kom hjem og American dad gjorde det klart for meg at alle skulle ut for kvelden, så jeg ville være helt alene. Jeg angret med én gang på at jeg ikke hadde lagt noen planer, for jeg synes fortsatt det er forferdelig skummelt å være alene hjemme, særlig her, når det er mørkt. Så jeg sendte melding til Kade, og vi dro på kino og så Something Borrowed. Hysterisk morsom film! 

I morgen skal jeg tidlig opp og løpe hvis jeg kommer meg på bena, se lillesøster spille fotballkamp, og så til tante Sherry for å sove over der og dra på åpning av en strand og slå verdensrekord i å danse boogie boogie med flest mennesker. Det blir gøy! 

Neste fredag er det Creekside Idol, som jeg skal se på, ikke synge i - hehe. Jeg gleder meg veldig, er som sagt så utrolig mange talentfulle mennesker her. Lørdagen etter, tiidlig lørdag morgen, tar American mom og jeg et fly opp til New York og blir der i tre dager. Det blir så fantastisk! 

God natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar