tirsdag 19. april 2011

Spring Break

Her kommer et innlegg litt sent, for nå har jeg endelig fått bildene fra ferien i posten fra pappa! 

Torsdag den 24. mars kom mamma og pappa løpende mot meg på flyplassen og vi klemte episk. Det var starten på en fantastisk ferie. 

Vi dro til Creekside og jeg viste dem rundt - og de møtte to av lærerne mine, som var veldig koselig. 
















Sykt amerikansk! Her ser det egentlig ut som jeg har et bra og fint skap - men bilder kan lyve!...jeg har nemlig bottom locker. Dustete.















Her har vi vanligvis gym når det er fint vær...noe det alltid er 

























Så dro vi til Orlando og Universal for å spise lunsj på Hard Rock Café. 

















Vi fant huset vi hadde leid for uken, og spite foosball. Laget mitt vant såklart hver gang.

Kjent stil. 















 De følgende dagene var vi i de fire Disney World-parkene. Vi koste oss noe fryktelig.















Tja! 

















Japansk brus-aktig drikke, kjempegod! 

























...fortsettelser følger, fordi blogspot er umulig og vil ikke la meg laste opp alle bildene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar