søndag 10. april 2011

Søndag

Heiheihei! Hvordan går det? Det er helt greit at dere svarer på det spørsmålet inni hodet. 

På fredag satt jeg barnevakt for tre små piker, det var veldig koselig. Lillesøsteren min var også der, og vi spilte Just Dance 2 på Wii og lekte ute i hagen, før vi lekte at vi var en familie og hundene var foreldrene våre. Etter det hadde vi cute contest, og vi glemte heldigvis å kåre en vinner. Uheldigvis, mens en av jentene lakket neglene mine, falt neglelakken på gulvet og splashet over hele alt så vi måtte vaske gulv. 

I går banket jeg Kade i minigolf, før vi dro en stor gjeng på en konsert med Kaliyl nede i Jacksonville.  Det var helt utrolig bra, det var fire forskjellige band som spilte, og sangeren i Kaliyl er broren til en av vennene våre. Senere ble jeg banket av Kade i Mario Kart før jeg dro til Rachel og sov over. Etter en lang dag og kveld var jeg egentlig ikke så veldig trøtt, noe Rachel tydeligvis var. Hun sovnet midt i en setning, og sa at hun var våken, men til slutt ble jeg enig med meg selv om å la henne få sove. I dag tidlig sto vi opp tidlig, spiste pannekaker med peanøttsmør på til frokost og drakk nypresset appelsinjuice før vi dro til kirken. 

Kade og meg på konserten. 

















Plutselig kom Megan fra ingensteds, og vi ble farlig hypre! 

















Rachel & Matt :) 



















I dag gikk jeg til kirken Rachel og de fleste vennene mine jeg spiser lunsj med går i. Det er en baptist-kirke, og den er helt annerledes enn den kirken jeg går i med den amerikanske familien min, som er en metodist-kirke. Denne kirken var veldig mye større, og den hadde mange flere mennesker enn den andre. De hadde et kjempestort kor! Det var helt fantastisk. Så utrolig mye musikk og god stemning. Etter det gikk vi på søndagsskole, som var veldig interessant og hyggelig.

Bra vi ikke er gale eller noe! Her var vi på vei til kirken. 


















Etter kirken gikk vi og spiste lunsj før Kade og jeg dro på kjøpesenteret og leide en smoking til ham og fant sko til meg. Nå er vi så godt som klare til prom! I tillegg lærte Rachel meg å danse i dag morges, så da er det vel bare å vente på at kvelden skal komme, da!

I morgen er det FCAT, en slags standardized test ting som alle high school kids tar for college eller noe sånt. Jeg skjønner ikke helt alle disse prøvene. Det er FCAT, SAT, PSAT, ACT, og maaaange fler. Og forkortelsene er forskjellige fra stat til stat.

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar