onsdag 20. april 2011

Spring Break del 4

Fortsettelse fra del... 3.

Episk hoppebilde















Vi dro til en stilig redneck-restaurant som serverte alligator på sølvfat, og en kunne gå ut på en brygge og hilse på alligatorer og skilpadder.

Her later jeg egentlig som om jeg holder en alligator, akkurat som folk som drar til Paris later som de lener seg på Eiffeltårnet, bare at jeg er litt mer kreativ.















Creeper-alligator 















Fine familien















Dr. Evils 















Det måtte skje... 















Dette er forresten vårt fremtidige hus på Ponte Vedra Beach. 















Så det var bildene fra en episk ferie. Vi hadde det utrolig herlig, og siden vi vet at det bare er tre, vel, to måneder nå, til jeg kommer hjem igjen, så var det ikke noe særlig ille å si hadet på flyplassen denne gangen. Gleder meg til å se dere igjen!

Av de 994 bildene vi hadde fra ferien valgte jeg selvsagt ut de beste. Er ikke rart at bloggen min er så sykt populær!

Neste gang jeg blogger har prom vært, så jeg får vel skrive litt om det. I tillegg har jeg fått et ønske om å skrive om hvor fantastisk Kade er - av ingen andre en Kade selv, så jeg får vel gjøre det!

Ha en fin kveld, nå skal jeg brette ferdig klesvasken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar