onsdag 20. april 2011

Spring Break del 3

Fortsettelse fra... del 2.

Så dro vi til Hollywood Studios og slækket.


























New York i Disney World 















Skjønnheten og Udyret-show!















Familiebilde i Magic Kingdom 
























Abu, Genie som kysset hånden min, og Jafar. 















Jeg hadde ingen anelse om at Kaptein Krok kunne danse! 















Pappa-five 















Mens de andre dro på shopping på et gigakjøpesenter, dro norsk pappa, amerikansk pappa og jeg til Kennedy Space Center, som var veldig interessant... helt til jeg fant ut at når pappaer drar på museum, så leser de absolutt alt der er å lese av informasjon, og det er ganske mye... 

Ser dere den lille grå tingen i bakgrunnen mellom far og meg? DET er egentlig en veldig stor plattform - den plattformen Lance eller Neil eller Louie Armstrong stakk fra i en romrakett for å dra på ferie til månen i 1969. 















Ser dere meg, ser dere meg, ser dere meg? Her står jeg under en modell av en av romrakettene som ble sendt ut av USA. 
























Her får jeg kjeft... 















Fredag møttes JV-softballaget på skolen og spilte litt softball så mor og far kunne se på. Det var veldig morsomt, og en veldig fin avslutning på softballen. 

Softballbanen! 















Jææh... 















Så stakk vi på stranden så foreldrene kunne se de fine sandkornene. 

Pappa-datter-bilde 
















Fortsettelse følger... gjesp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar