lørdag 26. mars 2011

Foreldre på besøk!

Sent i går kveld, eller, veldig tidlig i dag kom mine kjære foreldre inn på Jax int'l (som jeg ikke aner hva står for) airport, og vi løp mot hverandre i en episk klem. Eller... de løp mot meg, det var en slags strek jeg ikke kunne gå over... episk var det i alle fall! Vi hentet kofferter og tok episke bilder og snakket sammen og fant ut at leiebilselskapet på flyplassen hadde sovnet 30 minutter før vi kom dit, så vi ble sittende fire i baksetet på veien hjem. Kos! 

























Merkeligste øyeblikket i mitt liv, tror jeg... etter ikke å ha sett foreldrene mine på 7 måneder var det uvirkelig og utrolig herlig, og jeg var til og med litt nervøs for å møte dem. Aner ikke hvorfor. 

Kos og klem! 


















En klem sier mer enn en bzillion ord.


















I dag våknet vi tidlig og latet som at vi var i syden, pappa spiste peanut butter and jelly sandwich for første gang, og en god venn av familien kom innom og hilste på. Veldig koselig. Så kjørte mamma og pappa og jeg til Creekside så de fikk sett skolen. Vi måtte registrere oss på kontoret, så mamma og pappa fikk klistrelapper som viste at de var besøkende. Imens vi var der kom miljøarbeiden plutselig inn og så meg, og da jeg presenterte foreldrene mine tok han dem i hånden og sa I love your daughter! Ikke dumt. Så gikk vi rundt på skoleområdet og jeg viste dem noen av klasserommene mine, og to av lærerne mine var der så de fikk hilst på dem også. Imens vi var i matteklasserommet sa læreren min plutselig: Er dette din kalkulator, Tina? Jeg tror du glemte den igjen i går. Fint at den ene gangen jeg roter bort noe her, og noen forteller meg det, står foreldrene mine rett ved siden av og hører at jeg ikke har orden i sysakene mine... vel vel. 

På kvelden dro vi på middag på en kjempefin strandrestaurant langt hjemmefra og spiste god mat mens vi så den vakre solnedgangen. Må nesten benytte denne muligheten til å innrømme at i kveld var første gang jeg så solnedgangen i Florida. De har den ikke så ofte her. Også så vi delfiner. 





















I dag fikk jeg verdens koseligste invitasjon til prom! Mer om det senere ^_^ 

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar